لية البنات بتحب تحوور

0
لية البنات بتحب تحوور

هذه الحقائق غرضها الضحك والهزار واي تشابه بينها وبين الواقع فهو ...شئ بديهي لان اكيد فيه حاجات منها بتحصل في الحقيقه مش هنألف يعني هههههه


1- أنا ميهمنيش أى حاجة ولافلوس ولا حاجة فى الدنيا المهم أنت وبس أنا راضية بجحر المهم أكون معاك
(وبعد اسبوع واحد اتفرج يابرنس الجيل )

2-لو فضلت زعلان منى كده انا هموت نفسى
(ابقى قابلنى..ال اموت نفسى ال يمكن تموت نفسها في حب واحد تاني نياهههههههههععع)

3-هستناك طول العمر يا حبيبى مهما حصل
(والواحد يسافر وهوا مطمن يرجع يلاقيها متجوزة وعندها عيلين )

4-انا جيلى عريس ومش عارفة اعمل ايه حيلى معهم فى البيت خلصت
(وهيا أساسا ماحدش معبرها غيرك)

5-النهاردة أسعد يوم فى حياتى
(يوم ماعرفته , يوم ماخطبها , يوم.... على اساس ان حياتها كلها يوم واحد)

6-أنا روحى بتتسحب منى لما بفكر أننا ممكن نسيب بعض
(معظمهم بيسيبو بعض ومسمعناش عن حد منهم مات وهو البني ادم ايه غير قصه حب فاشله وصدمات فوق بعض ههههههههههه)

7-ما اتصلتيش بيا ليه ياحببتى؟؟ ...ماعيش رصيد
(بتلمحله علشان يشحنلها ابقي قولها ولا يهمك يا حبيبتي كفايه اشوف رساله بليز كول مي منك )

8-ماردتيش عالتليفون ليه ياحببتى..كنت قاعده مع ماما
( اكيد منفضاله ومش عاوزه تكلمه هاتغلب يعنى لو قامت من حنبها وردت عليه)

9-هاتتقدملى امتى
(بتتقال بمعدل 19 مرة فى الدقيقه)

10-انا بغير عليك
(تخنقه وتكره فى حياته وفى الاخر بحبك وبغير عليك)

11-ايه رأيك فيا النهارده
(سؤال كل يوم)

13-انا هاقفل الموبايل بقى علشان داخله انام
(تشغل الشريحه التانيه وتكلم الواد الجديد الى اتعرفت عليه)

14-طب الموبايل هايفصل شحن سورى ياحبيبى سلام دلوقتى
(اقفل بقى غرمتنى ..دى كلها مكالمه )

15- طب سلام دلوقتى اخويا جه
(افف ايه الرغى ده خرمتلى ودانى)

16 - انا لما اتجوز لازم اشتغل .. مش بحب قعدت البيت
(علشان ماتطبخش ياريس)
ههههههههههه

لا يوجد تعليقات

أضف تعليق

أرشيف المدونة الإلكترونية

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

المساهمون

مدونه اف اح